vrienden op bezoek

11 november 2016 - Santiago, Chili

Hallo iedereen. We hebben vrienden uit Curacao op bezoek gehad. We hebben veel leuke dingen met hen gedaan. We zijn naar een voetbalwedstrijd geweest. Chili vs Peru. We hebben twee hele goeie voetbalspelers gezien. De namen zijn Vidal en Sanches. De eindstand is 2-1 voor Chili. Het was heel spannend. Een paar dagen later gingen we naar een soort kinderplek. Je kunt er beroepen doen. Bijvoorbeeld pizza maken en in de mijn werken. Het was heel leuk.

We hebben ook zelf een voetbalwedstrijd gespeeld. Maar we hebben weer verloren.

Wat ook heel leuk was ,was dat we naar een vriend zijn gegaan. Daar hebben we pizza gegeten. We mochten ze zelf maken. En ze waren heel lekker. En wat ook leuk is dat we om 12 uur naar bed gingen.

We zijn ook gaan rodelen. Rodelen is op een skelter van een baan af. En dat ging heel snel. Daarna hebben we een ijsje gekocht. En we zijn ook naar een circus gegaan. En het was heel grappig. Maar het was ook best spannend.

We zijn ook gaan vliegen met een heel klein vliegtuigje. Zonder te betalen, omdat we mee mochten met onze buurman. Maar ik kreeg heel erge hoofdpijn.

Onze tante Rianne is dinsdag aangekomen. Ze helpt ons met school en het is heel gezellig.

Morgen gaan we weer verder reizen. We vertrekken uit Santiago en vliegen helemaal naar het zuiden van Chili. Dan gaan we daar met het auto helemaal terugrijden naar Santiago.

IK VIND HET WEL LEUK OM TE SCHRIJVEN MAAR JULLIE MOETEN OOK WEL REACTIE TERUG SCHRIJVEN.

DOEI TOT DE VOLGENDE KEER.

1. Emma:
    11 november 2016
    Hoi Daan hoe gaat het ? Wat een leuk verhaal en wat doen jullie leuke dingen .wij ook wij gaan bijna naar de winter Efteling en morgen komt sinterklaas in het land .Ik mis jullie ik tien keer liever op vakantie naar jullie dan naar Curacao .Maar welke taal spreken jullie met jullie vrienden?ik hoop tot snel en nog heel veel plezier .Groetjes Emma
  2. Oma Cok:
    17 november 2016
    Dag Daan,
    Je hebt even op mn antwoord moeten wachten, maar hier is het dan.
    Ik heb weer een heel leuk verhaal van je gelezen en weer gedacht: wat doen ze leuke en mooie dingen, spannende dingen en gezellige. Gezellig jullie Curaçaose vrienden, met jullie vrienden in Santiago deden jullie ook fijne dingen, voetballen, pizza's maken, logeren en zelfs met de buurman vliegen, wel jammer van de hoofdpijn.
    Nu zijn jullie onderweg, overal heen en jullie hebben al mooie dingen gezien, zag ik op de foto's.Ook gezellig dat Rianne er is, ik weet dat zij het ook heel leuk en gezellig vindt bij jullie te zijn. En ze maakt heel wat mooie dingen mee, het is voor jullie allen een spannende tocht. Wel weer een beetje koud, maar jullie hebben warme kleren.(ik hoop Rianne ook)! Daan hier is het ook goed, het is hier ook koud en het waait en regent, echt herfst, ha ha (misschien weet je niet wat herfst is). Dan vertelt iemand je dat wel.
    Het is ook al om ongeveer 5 uur donker, dus lampen aan en kaarsjes, ook gezellig.
    Morgen gaat oma naar Amsterdam, JanJaap en Elsbeth gaan een weekend weg, en dan ga ik met andere oma, oppassen, gezellig.
    Daan jullie allemaal gegroet, en een lieve groet van Oma Cok.
  3. Max:
    16 december 2016
    Sorry Daan, we lezen wel vaak wat je geschreven hebt, maar we antwoorden niet altijd. Max vindt het wel heel leuk om met je te appen.
    Groetjes aan iedereen!!