mooie dagen

8 augustus 2016 - Farellones, Chili

De laatste dag in ons vorige huisje. We gingen een wandeling maken bij de weg. En onderweg hadden Lisa,Steff, Romi en ik een riviertje gevonden. En daar bleven we heel lang spelen. We gingen een dam maken. En dat was heel leuk. Maar daarna moesten we van onze moeder gaan lopen. En toen we terug kwamen gingen Steff en ik een vuurtje buiten maken. En dat lukte goed. We gingen takken zoeken. En toen kwamen de meiden eraan. En die gingen helpen. En toen we klaar waren gingen we naar boven daar gingen we eten. De volgende dag gingen we naar een ander huis. ’s morgens hadden we nog school en daarna hebben we vier uur gereden. En we hebben in een hotel overnacht in de plaats San Fernando.  Toen we aankwamen gingen we eten en slapen. De volgende dag gingen we skiën en dat was heel leuk!! Lisa vond het in het begin nog een beetje eng, maar aan het eind van de dag wilde ze blijven doorgaan zo leuk vond ze het. Na het skiën gingen we pizza eten en dat was heel leuk. De volgende dag gingen we chillen en we hebben ook gesleed. Vandaag (maandag) zagen we de grootste roofvolgels van de wereld, de condor. Ook zagen we een kleine tornedo dat zand en bladeren omhoog blies. We gingen in de tornado staan maar hij was niet heel sterk, maar het was wel leuk. Doei tot de volgende keer!!! De groeten van Daan.

1. Max:
    15 augustus 2016
    Hoi Daan, ik vond het een leuk verhaal. Hoe lang hebben jullie geskiet? Kan je het al goed? Stuur je een keer een filmpje op de telefoon?
    School is weer begonnen. Ik heb juf Daphne, ze is lief. Ook de klas is leuk.
    Gister heb ik meegedaan aan een wedstrijd op de racefiets. Ik heb zelfs een paar mannen ingehaald. Daarna zijn we naar het strand gegaan.
    Ajo, groetjes Max