Heel veel reizen.

30 augustus 2016 - Cusco, Peru

Hallo,

We gingen weg uit ons huis van het skieen. En dat was niet heel leuk. Omdat het een heel leuk huis was en ik skiën heel leuk vind. We gingen naar het vliegveld van Santiago. En toen we waren geland moesten we een anderhalfuur rijden met de bus. En er waren veel anderen mensen mee. We gingen naar San pedro de atacama, dat is in het noorden van Chili en het ligt midden in de woestijn. Wij waren als laatst uit de bus en dat was niet heel leuk. We bleven daar drie nachten. we hebben in de woestijn gereden en met een snowboard van een zandberg geskied. Na de drie nachten werden we opgehaald met de bus. Die ons naar de de grens van chili bracht. Daar was het niet leuk. We reden verder naar de de grens van Bolivia. Daar gingen we ontbijten. We reden verder met een jeep. De tocht duurde drie dagen. De eerste dag was heel leuk. We gingen in een heel heet bad. Toen we bij een heel klein hoteletje waren aankwamen gingen we daar wandelen en dat was niet leuk. Mijn broer en ik kregen heel veel hoofdpijn. Dat kwam doordat we op 4900 meter boven de zee zaten. Toen we thuis waren gingen Steff en ik op bed liggen en een spelletje spelen. En daarna gingen Steff Romi Lisa en ik op de i-pad. Dat was niet heel leuk want we hadden nog steeds hoofdpijn. Na de i-pad gingen we eten en slapen De tweede dag was heel leuk.  Er was een diersoort de naam was Lama. Het was heel dom diersoort. We probeerde ze te pakken maar het lukte niet. Toen kwamen we aan in Uyuni waar de jeep tocht stopte. We brachten onze koffers naar een station. En daarna gingen we in een cafe drinken. En daarna gingen we bij een restaurant eten. Het eten was heel lekker. Toen gingen we naar onze koffers. We gingen met een nachtbus op weg naar La Paz in Bolivia. De reis was niet leuk want het duurde 14 uur en het was heel koud. We kwamen aan bij een hotel en dat was super. Daar bleven we vier dagen. Na deze vier dagen gingen we met het vliegtuig naar Cusco in Peru. Daar ben ik nu en vertel ik later over. Doei tot de volgende keer!!

1. Lieneke:
    31 augustus 2016
    Zo Daan, jullie beleven wel veel zeg!! Leuke dingen, maar ook.minder leuke. Leuk om te lezen hoor, ik ben alweer benieuwd naar je volgende belevenissen:-)
  2. Annelies Hager:
    5 september 2016
    Hi Familiedejongopreis.nl wat een leuke blog van jullie allemaal, we hebben heerlijk genoten van alle verhalen en gaan jullie zeker allemaal volgen. De hartelijke groeten aan allemaal! Dikke knuffel vanuit Holland!
  3. Pak Nolten:
    10 september 2016
    Hi Daan, jullie hebben een mooie reis gemaakt en nog voor de boeg. Ik vind het super om jullie blog te lezen! Tot snel!