vissen en skiën

9 juli 2016 - Bariloche, Argentinië

hallo iedereen. We zijn nu al bijna een week in Bariloche. We hebben veel dingen gezien en gedaan. Gevist en geskiën gewandeld en veel meer leuke dingen gedaan. Het verhaal begint: We gingen vissen met mijn broertje en met mijn vader het was heel leuk ,en we hebben 1 vis gevangen het heet een forel en mijn vader had hem gevangen maar hij was niet heel sterk. Volgende dag gingen we met een lift naar een glijbaan maar het was een hele bijzondere glijbaan. Weet je waarom? Omdat je er met een soort skelter vanaf moest en het leek niet heel snel te gaan maar hij ging toch heel snel en daarna gingen we naar de stad en daar was niet heel leuk. Toen we thuis waren gingen mijn broertje en mijn vader en ik vissen mijn broertje had ook een forel hij was heel sterk ik had eentje aan de lijn maar hij ging er af dat was niet leuk voor mij. Volgende dag hadden we heel veel haast want we gingen skiën . Dat was in het begin  nog een beetje spannend we vielen weel maar dat vonden we helemaal niet erg maar  later gingen we zonder leraar en dat ging veel beter en we vonden het ook veel leuker. En ik heb er ook een foto bij gezet. En toen gingen we weer naar huis. Ik hoop dat jullie het een leuk verhaaltje vonden!!! groete van Daan.

1. Roelf:
    9 juli 2016
    Gaaf Daan wat je allemaal meemaakt! Geniet elke dag van dit mooie avontuur met je familie.
  2. Lorenzo:
    10 juli 2016
    leuk daan leuke foto""s he en dat skie wil ik ook doen haha
    Dooi en veel plezier met dat vissen he doe je best
    en de groerte nog van Lorenzo
  3. Bart:
    10 juli 2016
    Hoi Daan, mooie forel die jullie hebben gevangen! Was het skiën leuk?
    Groetjes,Bart
  4. Dieke:
    10 juli 2016
    Leuk dat je al gevist hebt in Chili!
  5. Max:
    12 juli 2016
    Dat skien wil ik ook wel doen Daan, leuk lijkt mij dat!
    Wij hebben gisteren een nachtwandeling in de zoutpannen bij JanThiel gelopen.
    Groetjes Max
  6. Lieneke:
    13 juli 2016
    Hoi Daan, wat een leuke verhalen kan jij schrijven zeg!! Volgens mij doen jullie wel een hele boel leuke dingen met elkaar. Het is wel wat kouder daar hè, maar wat leuk is...je doet weer hele andere dingen. Ik ben heel benieuwd wat je de volgende keer weer gaat schrijven ;-)
  7. Oma Cok:
    14 juli 2016
    Dag Daan,
    Wat een leuke dingen heb je gedaan, vissen met een speciale hengel en blinker en ook nog een vis gevangen! Het is een hele mooie, die ving je in Curaçao niet!
    En leuk dat het skiën ook leuk was en zelfs goed ging. Knap hoor!
    En deze week aan de studie, ik ben benieuwd naar je volgende verhaal...
    Lieve groet, Oma Cok
  8. Joel:
    16 juli 2016
    Leuk daan ik heb echt zin in meer verhalen skieën gaat toch
  9. Sara:
    17 juli 2016
    Hoi Daan,
    Ik zou daar ook wel willen zijn.
    Ik heb ook heel veel leuke dingen meegemaakt, zoals logeren met Jette en gevaren op de plassen. Volgende week gaan we op vakantie naar Frankrijk.
    groetjes Sara