Naar een ander huis

22 juli 2016 - Bariloche, Argentinië

het was heel leuk deze week en we gaan morgen weg naar een ander huis in Chili. Het verhaal begint.  Maandag: We begonnen met school en het was heel mooi weer. Na school gingen we een potje ezelen. We wisten niet wat we verder moesten doen. En toen gingen we fruit eten en toen we klaar waren vroeg mijn moeder of er iemand met de auto mee wilde en ik zij ja. Toen we terug waren gingen we naar een restaurant en daar gingen we kaasfonduen en het was heel lekker. En toen we klaar waren met eten gingen we naar huis. En thuis gingen we slapen. Woensdag:Onze moeder bracht ons naar de supermarkt. Wij gingen zelf boodschappen doen en de mensen praten Spaans. Toen we thuis waren gingen we eten en toen gingen we slapen. Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden. Doei.

1. Oma Cok:
    22 juli 2016
    Dag Daan,
    Jullie gaan nu niet zwemmen en voetballen, maar skiën, heerlijk in de sneeuw spelen.
    Leuk hè, vind je het moeilijk, of lukt het goed? Wel gezellig met papa en Steff. Stoere jongens.
    En gaat het ook goed op school, heb je een lieve juf? En papa's werk gaat dat ook goed?
    Nu inpakken en op reis. Ik hoop het in Chili ook weer fijn is. Neem benieuwd naar je volgende verhaal Daan.
    lfs van Oma cok
  3. Max:
    23 juli 2016
    Bah... kaas!!
    Veel plezier in Chili.
    Ik ga volgende week voetbalvakantieplan doen.
    Groetjes Max
  4. Sjors:
    27 juli 2016
    Hoi Daan en Stef,

Als het bij jullie goed gaat, gaat het bij mij ook goed. Denk je dat het tweede huisje leuk zal zijn? Is juf Anneke een beetje aardig? Wij zijn nu in Engeland. Daar heb ik een pennyboard gekocht en gelijk op de grootste skatebaan van Engeland geskateboard. Echt cool man! Hij is heel groot; zaterdag was er een BMX wedstrijd.
    Groetjes, Sjors