we zijn er

3 juli 2016 - Bariloche, Argentinië

We zijn er. het was niet heel leuk. We waren heel moe van de reis. De hele avond waren we wakker omdat we de hele avond aan het vliegen waren. We hadden ook een tussenstop in Buenos Aires, dit ligt in Argentinië. en de tussenstop duurde 6 uur. we hebben een stuk in de stad gereden:We zijn naar het stadion ven de Boca Juniors geweest. En we waren naar het graf van Eva Perron, deze vrouw is beroemd in Argentinië omdat ze veel mensen heeft geholpen. We hebben in een restaurantje een donut gegeten. Het was niet zo lekker.  de stad was heel mooi. en we hebben veel dingen gezien en het was best koud. En we hadden veel gelopen en gespeeld samen met mijn broertje Steff. En we zijn ook door het beroemste straatje van Buenos Aires gelopen. En daarna gingen we door naar het vliegveld toen vlogen we door naar Bariloche in de bergen en op het vliegveld moesten we heel lang wachten op de auto maar de auto kwam niet en toen zijn we maar doorgegaan met de taxi naar ons huisje in de bergen. En toen zijn we snel naar binnen gegaan en de kachel snel aan gezet en toen zijn mijn vader en ik naar de winkel gegaan en eten gehaald en toen zijn we weer naar ons huisje gegaan. En hebben het eten in de oven gedaan en toe hebben we de borden op tafel gezet en de bekers op tafel gezet en het eten op tafel gezet en toen gingen we eten. Het eten was pizza en de pizza was heel lekker . En toen zijn we gaan slapen . Ik kon niet goed slapen. morgens werd ik wakker . En ging toen naar de woonkamer en daar waren:mijn twee zusjes mijn broertje en mijn vader en mijn moeder. Mijn broertje en mijn vader  waren de kachel aan het aansteken ik wou mee helpen om de kachel aan te steken en dat mocht en de kachel brande goed. En toen gingen we een spelletje spelen. Mijn vader had gewonen. Daarna gingen we ontbijten we aten geroosterde broodjes. En toen gingen we hout zoeken samen:met mijn twee zusjes en broertjes het ging goed en hadden veel hout gezocht en waren lang bezig en het was leuk. Toen gingen we naar binnen en zagen een roofvogel de naam was een havik. En toen ging mijn vader weg om de auto te regelen en het was gelukt daar waren we blij mee. Toen waren gaan kijken bij het water kijken en toen zagen we een klein beetje ijs. Ik en mijn broertje hebben het aan mijn moeder verteld. en toen waren we met de ijs gaan spelen het was leuk. Na het spelen met het ijs gingen mijn twee zusjes, mijn broertje, mijn moeder en ik een rondje lopen. We zijn naar de supermarkt geweest en boodschappen gedaan en toen gingen we krackertjes eten naast de supermarkt en toen zijn we naar huis gegaan. En thuis zijn we een filmpje gaan kijken. Daarna hebben we hamburgers gegeten. Ik hoop dat jullie het een leuk verhaaltje vonden tot de volgende keer!!!

1. Max:
    4 juli 2016
    hoi Daan. Dat was een lange reis. Was het stadion groot? En waren ze aan het trainen? Ik zie op de foto's dat het heel koud is daar. Maar geen sneeuw?
    Ik heb vandaag nog met papa op de racefiets gereden. 18 km!
    En morgen gaan we naar sportvakantieplan.
    Veel succes de komende week.
    Ayo, groetjes Max
  2. Oma:
    4 juli 2016
    lieve daan, Ik ben hier bij Rianne en heb jou verhaal gelezen. Wat een goed verhaal , ik heb er echt van genoten. Jullie hebben al veen meegemaakt zeg en echt ijs gezien, dat hebben jullie in Nederland nooit gezien he. Wat leuk dat jullie een echte kachel hebben en wat gezellig is dat zeg. De foto s vind ik ook erg leuk, dan weet ik waar jullie wonen.Doe je iedereen de groeten, heel veel liefs van oma.
  3. Jolanda:
    Lieve Daan,
    Wat een leuk verhaal! Ik ga het elke keer lezen. Bart wil graag weten of je kunt vissen.
    Groetjes van ons allemaal.
  4. Henno:
    4 juli 2016
    Hoi Daan, wat heb je een mooi verhaal geschreven! Echt heel leuk om te lezen. Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Je schreef dat jullie vlakbij een meer wonen. Zitten daar ook vissen in? En heb je ze al gevangen?
    groeten,
    Henno
  5. Oma Cok:
    Lieve Daan,
    Heel leuk om je verhaal te lezen, en wat hebben jullie al veel leuke dingen gedaan.
    Picknicken naast de supermarkt met een dikke jas aan! En een mooie vogel gezien, ijs dat jullie nog nooit gezien hadden, heel leuk.
    Ik denk je de reis, die niet zo leuk was, al gauw zal vergeten!
    Misschien kan je hier ook vissen, dan zie ik graag een foto!
    En ik zal steeds je berichtje lezen hoor!
    Daan, een lieve groet van oma Cok.
  6. Bart:
    5 juli 2016
    Hoi Daan,
    Fijn dat je er bent! Het is daar koud, zeker? Ik hoop voor je dat je daar kunt vissen.
    Veel plezier daar!
    Groetjes Bart
  7. Lorenzo:
    7 juli 2016
    lieve Daan, leuke foto's blij dat je veilig aan bent gekomen. jammer dat ik niet mee kon met de wereld reis en avonturen beleven met jouw en Stef.
    Wel jammer dat het eten niet lekker was maar dat kan ook niet altijd.
    Ik zie dat het koud daar is daarkan ik niet in men onderbroek lopen haha daar is het niet zo warm als hier.
    maar dat is wel leuk want je hebt lekker in de warmte ge speeld en nou lekker met ijs spellen .
    het is anders hout zoeken in de bossen voor het haardvuur, dan op zee met mij barracuda,s zoeken.
    Tog was het zwaar werk om die barracuda te vangen he?
    ik denk nog veel aan onze leuke avonturen.
    En het kanoe was zwaar werk he met die golven .
    ben je daar al in de berge gaan wandelen en zijn daar beren die broodjes smeren haha
    IK wens je een leuke vakanie veder en ik hoop nog veel van jullie te lezen .

En een dike knufel van Lorenzo aan jullie alemaal Doei
  8. Emma:
    7 juli 2016
    Hoi Daan hoe gaat het ? Wat een leuk verhaal en foto's. Knap gedaan .Heb je het alleen gedaan of hebben ze je geholpen .ik vind het een super leuk verhaal Daan wie is die vrouw waar jij het over had ,van dat graf die Evita . Ik mis jullieDat is toch de vlag? Liefs Emma
  9. Rianne:
    8 juli 2016
    Ha Daan. Hoe is het met jullie? Wat een leuk verhaal heb je geschreven! Nu weten wij hier ook wat jullie allemaal doen. Leuke foto's ook zeg! Is het erg koud?
    Ik ben benieuwd welke vissen in dat meer zwemmen..
    Groetjes van Rianne
  10. Rianne:
    8 juli 2016
    he Daan... Leuk om jouw verhaal te lezen! Nu weet ik wat jullie allemaal hebben gedaan. Is het erg koud? En welke vissen zwemmen in dat meer?
    Groetjes,
    Rianne