Met de camper door Amerika

1 juni 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo iedereen,

We hebben weer veel gereisd. Na een rustige maand in Carpinteria zijn we met de camper gaan reizen. Maar eerst hadden we nog fietsen gekocht. Daar hebben we al heel veel mee gefietst.

Toen we de camper gingen ophalen, zijn we nog bij een Kermis geweest. Altijd leuk! Daarna hebben we een Camper gehuurd. Het was een mooie Camper. Het merk heette Cruise America. Steff en ik sliepen in het bed boven het stuur. We hebben onze fietsen ook mee genomen. We hebben op iedere camping gefietst en veel door de bossen gefietst.

In de Camper was het moederdag. En op een camping hadden we mazzel. Er was net een Ferarri race. Bij de volgende camping was er een basketbalveld. En toen we er waren kregen we ijs. We hebben ook gebarbecued. Het was heel lekker. Een paar dagen later was een weg ingezakt waar wij twee dagen geleden over hebben gereden. Dus hadden we mazzel. Toe we klaar waren hebben we al de spullen bij ons huisje in San Francisco afgezet. En Papa steff en ik hebben de camper terug gebracht. We zijn met de metro terug gegaan. Toen we in San francisco wakker werden was het heel mistig. Een paar dagen later waren we Jarig!!!! We werden tien jaar. We hebben Lego en tennisrackets gekregen en een bal en bommetjes. We hebben taart gegeten. Het was heel leuk. We hebben door de stad gelopen. We mochten een restaurantje uitkiezen. En als toetje habben we ijs. We zijn ook naar de Golden Gate brits geweest met de fiets. We hebben daar tien kilometer fietst. Dat was het langste dat ik ooit heb gefietst. We hebben ook het eiland Alcatraz gezien.

Papa steff en ik zijn gisteravond naar een baseballwedstrijt geweest. De naam was San Francisco Giants. We hebben niet de hele wedstrijd gekeken. Maar wel een stuk. Toch leuk om mee te maken. Je kan in San Francisco niet fietsen. De straten zijn te stijl. Bij ons tuis hebben we ook veel getennist.

Morgen gaan we weer in de Camper. Maar die Camper is groter. Daar vertel ik later over.

de volgende keer schrijf ik vanuit Nederland.

doei!

1. Annelies en Hielke:
    2 juni 2017
    Geweldig verhaal. Wat maken jullie veel mee! Nog van harte gefeliciteerd en een hele fijne reis naar Nederland!
  2. Rianne:
    2 juni 2017
    He Daan... leuk om je verhaal te lezen.. Was de Golden Gate Bridge lang? Ik vind het heel leuk dat jullie snel naar Nederland komen.. Van Maarssen naar Diemen is geloof 28 km... Ik verwacht dat je een keertje op de fiets komt..
    liefs Rianne
  3. Oma Cok:
    4 juni 2017
    Dag Daan,
    Weer een lang en spannend verhaal, veel gereden met de camper en de fiets, en sporten, vuurtje stoken vinden jullie ook leuk zie ik op de foto's.
    En jullie verjaardag vieren met leuke cadeaus, taart en een restaurantje, heerlijk!!
    Nu nog een paar weken met een grote camper, dan het vliegtuig en dan hopen jullie thuis te zijn!
    Ik vind dat heel leuk!
    Een lieve groet, van Oma Cok.
  4. Max:
    10 juni 2017
    Hoi Daan, ik zie op de foto dat je aan het voetballen bent. Tegen wie was dat dan? En het fietsen is stoer. Mijn papa en mama hebben daar ook gefietst. Is de camper niet te klein voor jullie alemaal?
    Met mij gaat het goed. We hebben bijna vakantie. Voetbal is leuk. Morgen moeten we tegen u11a van Willemstad.
    Veel succes in de camper.
    Groetjes Max